Tuesday, February 2, 2010

berperang dengan hati

hati aku cakap lain,logik akal aku cakap lain,
kelakuan aku tak menggambarkan hati aku,
aku sekarang nie bertindak mengikut logik akal,
nampak macam senang, tapi sebenarnye ia sangat menyeksakan,
aku sedang berperang dengan hati aku sendiri, 
aku tak tahu sama ada aku patut ikut kata hati atau ikut logik akal,
baru sekarang aku tahu, "berperang dengan diri sendiri adalah perang yg paling susah sekali"..

3 comments:

HafizChan said...

yessa...perang saikologi.
kau kenapa?
ada masalah orientasi ke? keskes...

btw,
im not in japan, japan tu cuma ganti nama tempat...hehe takleh pakai nama sebenar

SheiLa said...

uii, aku okey, x de ape2 masalah..
cuma ada masalah dalaman je..hehe

japan ganti nama tempat? tp bila ko letak address shijuku tue, rase cam kat jepun sudaa..xpun nie mesti apartment yg ko slalu pergi utk jumpe maria ozawa kan haha

HafizChan said...

hikhik...maria bukan nama sebenar