Photobucket

Monday, September 13, 2010

SYUKUR...

Alhamdulillah...

Syukur pada-Mu Ya Allah..
Hatiku semakin tenang..

Tiada lagi perasaan yg wujud.. Mungkin aku merasa sedikit kehilangan kerana boleh dikatakan hampir setiap hari berhubung.. Namun perasaan sayang lebih drpd kawan sudah tidak wujud lg. Perasaan padanya sudah mati.. Dan disebabkan itu, aku boleh berhadapan dengannya dengan hati yg tenang.. Perasaan geram dan marah kerana dipermainkan masih wujud, tapi aku sentiasa berdoa semoga aku dapat memaafkan segala kesalahan yg telah dilakukan. Mungkin betul kata org, kite perlu memaafkan seseorg, tanpa menyimpan dendam, barulah hati kita akan tenang. Semoga dugaan ini cepat2 berlalu, supaya aku tidak perlu memikirkannya lagi. Hidup perlu diteruskan, aku dah nekad untuk tutup buku tentang kisah ini, dan bersedia hadapi cabaran kehidupan yg baru. Semoga aku dpt menjadikan dugaan ini sebagai 1 pengajaran untukku di masa depan. Terima kasih kerana memberikan kebahagiaan padaku walaupun sekejap dan mungkin kebahagiaan itu hanyalah lakonan semata2 olehnya, tapi padaku, aku tetap bersyukur mengenalinya dan semoga jalinan persahabatan tidak akan terputus di sini.. Dari awal lagi niatku untuk berkawan adalah ikhlas tanpa mengharapkan apa2 balasan.. Sesungguhnya Allah Maha Adil, dan aku pasti dugaan yg diberikan ini pasti ada rahmat yg tersembunyi di sebaliknya..

P/s : adakah perasaan padanya benar2 cinta? Atau hanya suka semata2? Aku pun tak tau kenapa aku sekuat ini. Terima kasih Allah kerana mengurniakan aku hati yg sekuat ini. InsyaAllah aku tidak akan mensia2kan kurniaanMu ini. Hanya kepada yg layak shj akan kuberikan hati ini.. Aku sayang hatiku.. Syukur pada-Mu Ya Allah.. =)


P/s : jiwang karat! =P

3 comments:

jiwa_kacau said...

klo la blog ni seperti fb kn best bley like2..hahaha..apa2 pn tabah ye..insyALLAH ade jodoh yg lgi baik dr die..bkn kata die x baik cme kita nk jodoh yg terbaik yg bley bimbing kita kejalanNYA..sy doakan kak shila bertemu seseorg yg bley menghargai dan menerima kak shila seadanya...ceria2 sllu..;)

SheiLa said...

thanks pah!~ insyaAllah, akak pon same doakan pah dpt jodoh yg terbaek..selalunye Allah simpan yg terbaek utk kita kan.. btw, thanks dear =)


p/s : jiwang jugak yer cik pah brutal nie hehe

jiwa_kacau said...

erkk hahahah mne de jiwang kak??? biasala dlm hati ade taman...ngeee